Asuntomessujen yhteistyömahdollisuudet paikallisille yrittäjille

Uutiset
Naantalin asuntomessujen avaamiseen on aikaa yli kaksi vuotta, mutta alueen rakentaminen on kuitenkin jo vauhdissa ja kunnallistekniikan osalta mennään jo loppusuoralla. Messutalot alkavat nousta hiljalleen ensi syksynä, kun messukohteiden rakentaminen voi alkaa. Nyt on yrittäjien oiva hetki pohtia eri mahdollisuuksia, miten he voisivat olla mukana Naantalin asuntomessuilla.
Jukkatalojen kohde Kouvolan asuntomessuilla vuonna 2019

Paikallisuus nähtävissä messukohteissa

Messutalot ovat erinomaisia paikkoja tuoda omaa osaamistaan tai tuotteitaan näyttävästi esille suurelle yleisölle. Yritykset voivat tarjota tuotteitaan tai palveluitaan messurakentajille jättämällä oman ilmoituksen palvelutorille. Asuntomessutoimisto välittää kaikki ilmoitukset eteenpäin tuleville rakentajille. Palvelutorille pääset siirtymään tästä

Kouvolan asuntomessut 2019 kohde Aito.
Talo Aito, Kouvolan asuntomessut 2019. Kuva: Tavaton media.

Mukana messuilla näytteilleasettajana tai omalla myyntipisteellä

Yritykset voivat toimia asuntomessualue Lounatuulen jonkin messukohteen näytteilleasettajana tai tehdä muuta kaupallista yhteistyötä Osuuskunta Suomen Asuntomessujen kanssa. Kaikki asuntomessuilla tapahtuva kaupallinen toiminta koordinoidaan Osuuskunta Suomen Asuntomessujen kautta. Yhteyshenkilönä toimii projektipäällikkö Ari Virta, jonka tavoittaa puhelimitse 0400 438 623 tai sähköpostilla ari.virta@asuntomessut.fi.

Tarkoituksena on koota naantalilaiset yritykset messualueen paraatimyyntipaikalle upeaan rantapuistoon, aivan meren läheisyyteen. Esittelypisteen päivämaksu on 150 € ja korkeintaan 2 000 € koko messujen ajalta.

Myyntipiste Kouvolan asuntomessuilla 2019
Myyntipiste Kouvolan asuntomessuilla 2019, kuva: Tavaton media.

Paikalliset ravitsemus- ja majoituspalvelut keskiössä vuonna 2022

Asuntomessuille odotetaan saapuvan mukava määrä kävijöitä, jotka tuovat hyvän lisän myös ravitsemus- ja majoituspalveluiden kysyntään kesällä 2022. Näille palveluille on kysyntää jo ennen itse messutapahtumaa rakentajien ja näytteilleasettajien osalta. Paikallisten yritysten on hyvä pohtia ja suunnitella jo nyt omaa tarjontaansa näille kohderyhmille, ja miettiä miten tämän kysyntäpiikin voisi hyödyntää parhaiten omassa liiketoiminnassaan.

Päivitetty viimeksi
17.6.2020 13:54

Asiasanat

Asuminen ja ympäristö
Asuminen