Aurinkoisen kaava-alueen katusuunnitelmat

Aurinkoisen kaava-alueen rajaus ilmakuvassa

Aurinkoisen asemakaavamuutosalue sijaitsee Aurinkotien pohjoispuolella, Nuhjalantien kummallakin puolella.

Alueen kadut, Ruotumestarintie ja Ruotupiha on suunniteltu asfalttipäällysteisinä 5,5 metriä leveinä. Kaduille on suunniteltu pysäköintipaikat kadun eteläreunaan. Kummankin kadun päässä on kääntöpaikka. Ruotupihan kääntöpaikalta on suunniteltu asfalttipäällysteinen 3 m leveä pyörätie Aurinkotien pyörätielle. Ruotumestarintien ja Aurinkotien pyörätien väliin on suunniteltu 3 m leveä pyörätie ja 4 metriä leveä jalkakäytävä päättyen aukiomaiseen tilaan, jossa on myös katettu polkupyöräkatos.

Alueen kuivatus hoidetaan alueelle rakennettavalla hulevesiverkostolla. Alueelle on suunniteltu katuvalaistus.

Suunnitteluinsinööri
Organisaatio